معرفی کفکش 32متری  RMC دو اینچی مدل QDX6-32-F فلوتردار

کفکش 32 متری RMC یکی از انواع پمپ کفکش های ساخت RMC چینی است که دارای بدنه آلومینیومی مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی می باشد. ای کفکش RMC دارای یک الکتروموتور است که انرژی  الکتریکی را به مکشی تبدیل می کند . مدل QDX1.5-17-0.37F دارای پروانه چدنی می باشد که جریان گردابی بالایی ایجاد میکند. نوع آن تکفاز بوده ومصرف برق پایینی هم دارد.

مشخصات کفکش 32متری RMC دو اینچی مدل QDX6-32-F فلوتر 

کفکش 32 متری RMC توان آبدهی یا دبی حداکثر 1000 لیتر در دقیقه را دارا می باشد. این کفکش دارای توان 1/5 کیلووات بوده و تا 2850 دور در دقیقه دوران دارد حداکثر عمق غوطه وری این دستگاه که حداکثر عمق ممکن برای فرو رفتن در آب را مشخص می کند32متر است . همچنین خروجی 2 اینچی این پمپ کفکش از بغل می باشد، پس در هنگام خرید به این نکته توجه کنید . درضمن همواره از قرار داشتن کفکش در زیر سطح آب اطمینان حاصل کنید هر چند این محصول دارای فلوتر میباشد تا در مواقع ضروری پمپ را خاموش کند.

با توجه به ساختار جنس بدنه و پروانه مقاوم پمپ ، کاربرد گسترده ای برای آن وجود دارد . استفاده از بهترین سیل مکانیکی سبب عمر طولانی آن شده و طراحی محفظه سیل این محصول به گونه ایست که از محفظه الکترو موتور کاملا جداست و با تجمع روغن در آن باعث افزایش عمر سیل می شود . همچنین با استفاده از صافی با جنس استیل ضد زنگ از ورود مواد جامد درشت به محفظه پپ جلوگیری شده است .

اطلاعات فنی کفکش 32متری RMC ذو اینچی مدل QDX6-32-F فلوتردار

نوع کفکش : تکفاز

توان (اسب بخار) : HP2

حداکثر ارتفاع : 32متر

جریان کاری : 7/2 آمپر

حداکثر دبی : 1000لیتر در دقیقه 

قطر دهانه : 2 اینچ 

ولتاژ : 220/230 ولت 

ویژگی ها و قابلیت های کفکش 32 متری RMC دو اینچی مدل QDX6-32-F فلوتردار

کفکش 32 متری RMC دو اینچی مدل QDX6-32-F  فلوتردار برای برق 220 ولت تولید و در دسترس قرار گرفته است . این محصول دارای راندمان و میزان آبدهی بالا بوده و مصرف انرژی پایین از دیگر مزایای آن است . باتوجه به جنس و ساختار پروانه ، این الکتروپمپ قابلیت عبور اجسام و جامدات غیر ساینده همراه آب از قطر 0 تا 40 میلیمتر را دارا می باشد و جهت آّ زلال و آبهای کثیف با غلظت پایین کاربرد دارد.

از کفکش 32متری RMC دو اینچی مدل QDX-6-32-F فلوتر دار می توان در مکان های زیر استفاده نمود : 

انتقال آب از چاه و رودخانه 

استخر و فواره های ساختمان 

صنایع و معادن 

نقاط آب گرفته نیازمند تخلیه سریع 

استخر پرورش ماهی 

آبیاری مزارع و باغات

جنس قطعات استفاده شده در کفکش 32 متری RMC دو اینچی مدل QDX6-32-F 

کلاس عایق بندی این پمپ کفکش نیز با توجه به نوع کاربردی آن در دسته استاندارد Class E قرار گرفته دارد و دارای درجه حفاظتی IPX8 می باشد. همچنین ای مدل قابلیت انتقال مایعات با درجهه حرارتی از 0 تا 40 درجه سانتی گراد را دارد . در طراحی این محصول از بوشهای ضد سایش استفاده شده که باعث افزایش عمر بلبرینگ و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

پوسته پمپ : آلومینیوم 

شافت : استینلس استیل 

پروانه : استینلس استیل 

مکانیکال سیل : سرامیک کارباید

صافی خارجی : استینلس استیل 

جنس سیم پیچ : تمام مس